klik.. klik...

Pulau Jerejak

Salam...

Sebenarnye dah lame aku nak buat post nh.. tapi selalu je terbantut sebabnye byk je bnda yang menghalang aku nak cite.. gambar2 pun aku x ley nak upload lagi.. yelah aku pun curi2 je mase nak wat nih.. xpe lah gambar tuh len kali je lah.. saje jelah nak cerita keseronokan kitorang kat sane..

18-19 Jun lps kitorg g Pulau Jerejak (Jerejak Rainforest Resort).. Best gile.. Tak pernah termimpi bile dpt duk executive chalet.. yelah rate dye pn RM 420.00 per night.. MySpaceberbaloilah ngn kemudahan yang ade kt dlm chalet th.. chalet th ade 2 bilik dan 1 living room.. mase mula2 sampai th penat gak ar cari mane chalet th.. abih kitorg pusing2 resort th sambil tolong urusetia angkat barang.. rupe2nye chalet th atas bukit.. MySpace n klu nak naik sane kne mintak pihak resort tuh tlg antarkan.. tau naik ape?? naik kereta kancil yang xde pintu.. cam mencabar je.. tapi yang x bestnye satu gambar pn xde yang kitorg amik dlm blk th.. sedih tul..MySpacetapi nak wt camne mlm th kakak sakit kepala.. dinner pn dye x trn.. cian dye..



Keesokan hari th kitorg join je game2 yang telah disediakan oleh urusetia.. petang tuh register lak game yang disediakan oleh pihak resort.. murah gile.. RM 25.00 je untuk 5 games.. mula2 tuh kitorg main archery.. sampai sakit2 gak ar jari aku.. yelah tali dye th cam ssh je nk tarik.. maklumlah aku nih x ckp kuat nk tarik tali th.. huhuhu.. tapi yang paling hampeh th satu pn x kena.. maklumlah first time main..

Lepas main archery.. kitorng main lak wall climbing.. nh pn first time aku panjat..MySpace woo.. gayat gak aku mase ade kt atas th.. lebih2 lagi mase dye nak turunkan aku.. tambah lak aku teringat camne ngeri naik solero kt gentng mase zaman aku blaja dlu.. ngeri...MySpace mase mula tuh dye lepas je tali th.. aku rase cam aku terjun daripada bangunan je.. cm dah tertinggal sume jantung n tali perut aku kat atas.. tapi dye tahan balik lah tali tuh sblm aku terlepas ke tanah klu x kojol dlu kan.. ye lah klu aku kojol sape nk jawab.. huhuhu..MySpace

Game yang ketiga kitorng main.. pin ball.. bkn lah pin ball yang lawan ngn org.. tapi target nye pin ball.. bleh lah.. aku tak tau ar.. mak aku x bedung kut tangan aku mase aku kecik2 dlu.. yelah.. asyik2 x kne je.. balik2 kene batu yang kat blakang tuh..MySpace

Pas tuh kitorng men lak flying fox.. bleh kate sume lah aku first time main.. sblm sampai kt tmpat flying fox th.. kitorg kene jalan panjat bukit.. pnt tul..MySpace pas tuh naik jambatan gantung.. xde lah pnjang mane pn.. mase main archery, wall climbing n pin ball th kakak aku ngn pet yang yang jd org first.. pas th.. knelah lak aku..MySpace giliran aku lah jadi peserta pertama.. mula tuh aku jerit gak.. tapi lepas sampai kat seberang sane aku leh mintak nak main lagi sekali lak.. xde lah takut mane...MySpace pas tuh aku mntak lagi sekali sebab mase first time main tuh aku tutup mate aku rapat2.. rugilah aku klu aku x mntak main lagi sekali..MySpace

Game last... Cycling.. xdelah mncabar sgt cm yng lain..MySpace tp ok gak ar.. lame x naik beska.. huhuhu.. penat.. kitorg ronda2 smpai kat pnjara lame.. tapi x brani nk msk dlm sbb kitorg sume pn pmpuan.. so kne gak ar beringat..

kul 4.00 ptg kakak aku ajk g jeti.. nak blk.. tapi kitorg dh pnt sampai cam nak tergolek2..MySpace so kitorg jln lmbat2 ar skt.. pastuh smpai kaunter kt jeti tuh.. org kaunter tuh ckp feri bt je pegi.. uwaaa... mowmy... nak blk.. uwaa...MySpace kakak aku dh marah dah.. dye x duk ngn kitorg.. kitorg pn diam je lah.. nak wat cm ne.. dye kan kakak..


k lah smpai cni dlu.. lain kali aku cite lagi.. bye...






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment